"the biggest adventue you can take is to live the life of your dreams"
Publicerat den

Drömmar. 
Jag drömmer om att flytta från Sverige.
Glömma allt.
Lämna allt. 
 
I höst har jag och min fina vän pratat om att åka till Thailand en månad och volontärjobba. Det har varit en dröm i flera år nu, att få jobba utomlands. Efter den resan kommer jag förhoppningsvis att jobba jorden runt. Jag ska nämligen söka jobb på yachter eller kryssningsbåtar. 
 
Jag kan inte vara kvar här längre. Det är inte för att något speciellt hänt, jag trivs bara inte längre. Det är mer att jag numera vantrivs. Jag vill se något nytt, göra något annorlunda. Men jag kan inte vara kvar, jag måste härifrån.



Stina

ÅK TILL THAILAND!!!!!
Bästa jag gjort, att volontär jobba där alltsååå!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?