ORÄTTVIST
Publicerat den

Igår var det närmare 30 grader ute och då skulle jag självklart jobba. Visst jag slutade ändå 16 men missade bussen precis så var ändå hemma vid fem. Jag fick inga soltimmar alls. Dock satte jag mig på ballen ett tag och läste lite om min man Mr. Grey. Senare mot kvällen kom Pennie och Felicia hit och vi satt och snicksnacka till tolv ungefär då båda skulle dra hem. Vi skulle kolla på film men det blev ju aldrig av. 
 
Idag hade jag tänkt haft en soldag för mig själv då vädret lovade strålande sol, men eftersom att jag är ledig så ljög såklart väderguden, tack för det. <3
 
Så får bli en mysdag idag helt enkelt. Ikväll är det skräckis kväll med Penniepirat som gäller. Ska träna innan dess också och vilket sammanträffande, Felicia och jag är bokade på samma pass så det blir ju skitkul! 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?