you can't buy happiness... eller jo det kan du
Publicerat den

Idag mina kära kära läsare ska jag med Felicia in till Svedalas huvudstad Stockholm för lite shopping. Med tanke på hur mycket jag gjort av med den här månaden tänker jag inte köpa mer än det jag absolut behöver. Det jag vill kolla efter är en klänning till nästa utgång, sen lite småskit som behöver köpas. Efter det blir det Våfflanhäng i Sigtuna med massa sköna människor. Toppat på det här så är det ju jävligt bra väder, lika med bra dag! Dagen till ära har jag den perfekta klänningen på mig, köpt från Manhattan. Ute på trappen står mina converse på torkning, de fick sig en genomgång i tvättmaskinen efter festligheterna i fredags hehe. Men jag måste ta och äta något nu innan Flisan kommer och vi drar vidare. 
TJOSVEJS.
 
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?