sorry guys!
Publicerat den

Hej kompisar, förlåt för dålig update. Har en del att göra nu under slutspurten i skolan, jag jobbar och pluggar. Det tar all min tid. Dessutom tror jag mina sömn har förvärrats. Igår jobbade jag 15-23 och det gick hur bra som helst även fast det var stört mycket folk.Vid halv tolv var jag hemma och hoppade direkt i säng. Det var nog den jobbigaste natt jag jag varit med om på länge. Jag fick totalt tre timmar sömn. Somnade tolv och vaknade tre och under de tre timmarna sov jag väldigt oroligt. Nu börjar det bli jobbigt. Jag har varit känslig idag, trött som satan.Blir det inte bra får jag träffa en läkare, jag behöver sömn för annars fungerar jag inte. Jag hoppas att allt kommer lösa sig. Ikväll har jag träning, riktigt jobbig fys, hoppas kroppen pallar det trots den minimala mängden sömn jag fick. Jag vill ändå träna för det är en chans att få tankarna på annat. 
 
Ha det bra fina.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?