sol, du älskade, kära sol!
Publicerat den

Jag vaknade imorse och tänkte, jaha kul. Min lediga dag, där jag inte behöver göra något alls, jag trodde jag skulle få se solen idag. Det var helt grått ute, kul tänkte jag. Vid halv elva mötte jag upp min fina vän Carro, vi skulle steka oss lite i solariet. Efter att vi gjort det så tittade solen fram och den här dagen blev till en fin sommardag. Jag styrde stegen hemåt, bytte om lite och tog en prommis med farsan Baloo till stationen där tåget skulle ta mig till min älskade räka. Vi satt ute och svettades i solen och väntade på Amanda, när hon kom förflyttade vi oss till bryggan och snacka skit om alla vi hatar och allt sånt där annat nödvändigt tjejsnack man har med sina bästa vänner. Sen hjälpte vi räkan att rensa ur garderoben och byrålådorna, herregud vilket jobb. 
En riktigt bra dag med fina vänner. Imorgon ska jag till stan med Carro, älskade Caroline. <3






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?