outfitta och huvudstaden
Publicerat den

Ska in till Stockholm med min fina Felicia. Hon har varit i London den här veckan den jäveln. Är fett avis och ångrar att jag inte följde med, det är ett projekt med skolan så vi ska göra ett utbyte liksom. Ångrar verkligen att jag inte åkte. Men jaja, får väl dra dit en annan gång bara. Vi ska i alla fall in till huvudstaden och mysa i solen, jag behöver en bandeau och tänkte försöka hitta ett par dosor till studenten också. Vet vad jag vill ha måste bara hitt det IRL liksom. Är så nojig över att beställa hem skor då det aldrig värkar passa på min minifötter. 
Lyssnar på musik med högsta volym uppskruvad och väntar på att Flisan ska bli klar sen far jag. Ha en underbar lördag. Slänger med två bilder på mig själv, har min nya fina svarta kjol idag, den är perfa! Dock förstor i midjan då storlek 34 inte fanns, men det löste jag med en hårnål!
 
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?