lördagen
Publicerat den

Det blev en lång dag igår, väldigt lång. Åkte in till stand vid ett och där hittade jag ingenting utav det jag behövde. Köpte dock tre linnen och ett par short för bara 188kr, så det är jag sjukt nöjd över. Efter att ha sprungit i alla affärer och ätit en finare lunch på Burger King så åkte vi hemåt. Var så sjukt trött att när jag kom hem åt jag igen, hamburgare haha, tredje gången, smalt. Sen gick jag till sängen och jag hade nog kunnat somna klockan sju, men höll mig vaken till hockeyn och tittade på när Sverige slog Tjeckien. När det led mot sitt slut så kom Alfonz och Charles försökte kidnappa mig till jag vet inte var, så kvällen slutade minst sagt intressant. Kom hem i säkert bevar i alla fall. 
 
Idag har jag skrivit klart en uppsats så är stolt över mig själv nu haha. Jobbet ringde nyss och tyckte jag skulle jobba 15-22 istället för 16-21 så ja blir mer jobb idag. Lever typ på Arlanda känns det som, är mer där än hemma tjoho. Aja får väl hoppas att det resulterar i en fet lön i juni. 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?