hej frustration
Publicerat den

Jag blir faktiskt rädd när man kan se en person förändras mitt framför ögonen på en, på så kort tid. 
Eller har man bara missat totalt vem personen var? 
Eller har den spelat teater hela tiden?
 
Jag tycker det är frustrerande, skäms man inte?
Från att ha varit på ett sätt hela tiden, till att förändras till någon helt annan. 
Jag vet att folk förändras, men man gör det med tiden, man utvecklas och mognar. Det kan jag absolut köpa. Men man förändras inte från en dag till en annan. Jag tycker man ska våga vara sig själv, varje gång, varje dag, hela tiden. För det finns inget man behöver bevisa för någon annan för att den ska tycka om en. 
 
Man ska vara sig själv.
 

Så snälla, sluta spela den rollen du inte klarar av själv.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?