från den ena hamburgaren till den andra
Publicerat den



Fick ändå 1,5 timme i solen så jag var nöjd! Älskar att jag köpte bikinin i den vevan då jag var lite större tuttar, så bröna syns verkligen inte under! Har ju knappt några kvar, haha.


Var kaos på jobbet och jag var hungrig efter att bara ha ätit mackor innan. Det var väldigt skönt att få vara hemma tidigt. Asså himla tragiskt, pappa hämtade mig och vi åker till mcdonalds och köper hem middag, haha fån max till donken, smalt! Avslutar kvällen med min sista chokladkaka. Jag har i alla fall börjat dricka vatten, snöat in mig på det och tycker verkligen det är gott med typ ramlösa! Avrundar det här inlägget med att jag måste väcka en snarkandes pappa här bredvid mig, tänker inte bära honom till sängen!

Godnatt <3






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?