En sjukt bra helg
Publicerat den

Hej på er!
 
Jag har haft en sjukt bra helg, jag hoppas ni också haft det.
Började med mösspåtagning i fredags där vi blev tillåtna att dricka oss fulla både på skoltid och i skolan. Så fulla glada treor stod och danssade ute i solen på det gröna gräset och stämningen var sjuk. Jag drack ingenting då för jag skulle på ett event med jobbet på kvällen. 
 
Jag mötte upp Pennie och Oscar på kontoret och vi drog vidare på fördrinkar, det var så himla kul att få umgås med kollegorna utanför restaurangen. Vi hängde med Yohio, åt mat, drack öl och vin och dansade. Det var en jättehärlig kväll och jag önskade att den aldrig skulle ta slut, men det är klart att den var tvungen att göra det. 
 
Vaknade upp lika trött som jag gick och la mig på lördagen, dock utan bakfylla, får inte det. Drog en mils löprunda hurtig som man är. Det var dock hemskt, men jag kom runt i alla fall på en hyffsat bra tid. 10.7 km på 62 minuter. 
Efter det åkte jag med far och köpte nya löparskor, så kommer flyga runt nästa gång. Avrundar den här helgen med 8h på älskade restaurangen. Skulle plugga klart allt i helgen men så blev det ju inte. 
 
 
Såhär glad var jag i fredags. <3






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?