dumma bloggappen
Publicerat den

Har försökt blogga vänner och ovänner, men bloggappen har inte alls samarbetat med mig. Mitt internet har dessutom legat nere så har inte kunnat blogga från datorn heller. Men hoppas ni har klarat er bra utan mig ändå.
 
Vad har jag gjort i helgen då? Jag kommer knappt ihåg det själv, har verkligen inte en blekaste om vad jag gjorde i fredags, kommer inte på. Haha. I lördags sprang jag milen igen, förbättre mig fyra minuter så det är jag nöjd med. Jag solade och brände skinkorna som numera har en kräftröd färg. Jaja efter rött kommer brunt som en klok vän till mig sa.
Söndagen har bjudit på ett kaosartat jobb hela dagen. Ska plugga lite nu och sen kanske se nån intressant film, ingen skola imorgon så kan sova ut igen, tackar för det. 
 
Nu kom jag på vad jag gjorde i fredags! Jag sov typ hela dagen och tog igen de timmarna jag missade natten till torsdag!
 
Vi hörs imorgon.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?