Det är äntligen över
Publicerat den

Jag har haft en del att göra de senaste dagarna, pluggat och jobbat en massa. 
Men idag är allt äntligen över. 
Idag skrev jag mitt allra sista prov för Arlandagymnasiet.
Idag hade jag min sista redovisning på Arlandagymnasiet.
Jag älskar den här känslan.
Av att jag kan ligga här i min säng med datorn i knät och inte känna ångest över att jag inte pluggar. 
För det finns inget kvar.
Det är äntligen över.
 
Igår hade jag en jobbigare dag en vanligt, bråkade med min smahällslärare. Vi går verkligen inte ihop.
Han har behandlat mig så illa så jag bestämde mig igår för att jag inte tänker gå något mer på några av hans lektioner. Det får vara nog nu. Jag har varit stressad redan innan, jag har jobbat och jag har pluggat samtidigt. 
Nästa vecka tar jag äntligen studenten. Nästa vecka, det är nio dagar kvar. Som jag väntat.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?