i've got love in my blood and i got you on my brain
Publicerat den

Hej, jag är faktiskt hemskt ledsen för så dålig uppdatering. Jag har jobbat sen studenten, typ. Jag är ledig max två dagar sen är det dags för jobb igen. De dagarna jag är ledig försöker jag njuta så mycket som möjligt. 
Jag tänker bjuda på lite bilder som ett förlåt vad som hänt de senaste veckorna.
 
 
Jag har varit på den bästa utgången någonsin, så lyckad kväll med mina fina vänner.
 
 
Intern grej, två fulla tjejer på tåget. Efter bilden togs blev vi tvungna att kliva av för att urinera på Norrvikens perrong.
 
 
Vi har inte haft överdrivet mycket på jobbet, så vi har passat på att ha kul. Här är jag en levande tv tror jag.
 
 
Träffade Björn Gustafsson ute, haha...
 
 
Njutit av ledigheten.
 
 
Tagit ensamma promenader i hopp om att en dag slippa ta dessa jävla promenader ensam.
 
Och så har jag varit egenkär.
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?