välkomnar träningsvärken
Publicerat den

Kom med på samma pass som morsan i sista minuten, skitkul! Börjat älska att gå på alla dessa pass. Kommer ha träningsvärk i stjärten imorgon, så det är ju soft!
 
Har hållit på att fixa med lite grejer nu sen jag kom hem och hoppas på att det kommer bli något. Ni får hålla tummarna åt mig så berättar jag sen hur det gick!
 
Imorgon är det slut på ledigheten igen tyvärr och det väntas ett 9-timmarspass på jobbet. HALLELUJAH! Äsch det är lika kul varje gång lönen kommer in på kontot så jag ska inte klaga. 
 
BTW! Kommer fan få en jävligt mycket fastare rumpa efter alla pass jag nu går på. (haha har varit på två) Men asså det är så mycket rumpa och kondition i de passen love it!
 
Hög på endorfiner just nu, jappjapp.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?