på't igen ba!
Publicerat den

Väntar in mamsen för att se ta en tripp till gymmet igen! 
Tror jag tänker köra 20-30 min crosstrainer och sedan fokusera på mage och rygg. Hade velat fota igår innan jag gick till gymmet, hade bara nya kläder då och det är så himla motiverande att dra dit då. Man känner sig på något sätt som jäkla snygg i nya träningskläder. Idag har jag bara ett nytt linne på mig, men det är fint det med. Hoppas att det går bra, har legat i sängen hela dagen, hade kunnat sova bort den. Fy vad jag hatar det, känner mig lika värdelös varje gång.
 
När jag kommer hem ska jag berätta om en händelserik natt haha. Skrattade ihjäl mig när jag vaknade.
 
 
Ska bli fit igen, allting börjar hänga på mig haha. Syns väl kanske inte på bilden men har ett par jävligt bra löpartights som får en att se jäkligt mycket bättre ut. Så det är ju nice.
 
PEACE OUT
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?