back on track, träning!
Publicerat den

Hej på er! Hoppas ni haft en lika fin dag som jag haft. Soladde från cirkus 12 till ungefär 15.30. Sedan gick jag in för jag svettades så mycket och klarade helt ärligt inte av min egen svettlukt! Juste, ska bädda rent i sängen!! Så jag kommer ihåg det.
 
Vid halv sex drog jag och min kära moder till det nyöppnade SATS för att gå på två pass, ett core och ett typ kondition/styrkepass. Var sjukt kul att få svettas igen, ska dit imorgon igen, dock avbokade jag spinngen för jag vågade itne gå på det själv. Hehe, så töntig är jag, så ska nog försöka att dra en löpis på löpbandet och sedan lite styrka, blir nog ett corepass igen, känner att benen klarar sig än så länge, måste få tillbaka magrutorna nu ;)
 
Har i alla fall haft en lugn och jävligt fin dag!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?