planer utan händelse
Publicerat den

Hejsan!
Planen idag var för det första ingen skola. Lever lyx den här veckan med bara två skoldagar. 
Bestämde med Fia att vi skulle träffas idag för att planera resan vi tänkt åka i sommar, Kevin skulle komma förbi en stund så ajg kunde få pussa lite på honom och till sist skulle farmor och farfar komma förbi och ge mig mina julklappar eftersom jag inte varit hemma i jul.
Först ringer Kevin mig och säger att han inte hinner förbi mig, för att han skulle få komma in tidigare på jobbet, hans första dag, så glad!
Farmor och farfar kom och vi fika lite och pratade. 
Sedan hörde jag inget från Fia.
Vid ett plingade det på dörren och jag trodde hon kom, men fick en himla fin överraskning, där ute stod min fina pojkvän som överraskade mig med att komma förbi i alla fall, blev otroligt jäkla glad då.
Så vi satt och pratade en stund och sedan gick med honom till stationen så jag fick lite friskluft. 
Pussade honom hejdå och lycka till och jag sitter bara och väntar på att få höra hur det gått för honom!
Fia har fortfarande inte hört av sig så det blir nog inget verkar det som. 
Ska nog bara slappa ikväll, kanske fixa en liten uppgift jag fick igår i skolan.
 
hejdåååå






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?