trötter
Publicerat den

Hej guds underbara skapelser!
Oj vad mina kristna läsare kommer bli glada nu.
Vad bjöd den här dagen på? Ett fett jävla FUCK YOU. Typ.
Så det var ju faktiskt lite kul! Eller?
Jag börjar dagen med att kliva upp 5.30 min lediga skoldag. Vad gör man inte för att få sälja lite burgare? Jag jobbar nämligen inte för att tjäna pengar utan för att det är kul!
Jobbade i alla fall sju timmar och nu är jag redo att dö. Ska festa till det lite med en Marabou och kanske en film. 
Haha det där lät ju nästan som att jag aldrig äter choklad, haha. Har ätit en 100g varje dag sen i lördags, det är tur kroppen vägrar gå upp i vikt! 
 
Undrar om jag kanske tränar bort alla kalorier jag trycker ner i den här stora kroppen på 45 kg genom att bara tänka. För det är jag jävligt bra på. Det är tur man har rumpa i alla fall.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?