nio timmar senare
Publicerat den

Fick ändå lite smått panik inatt när mina bröder helt plötsligt kommer hem, jag visste inte att de skulle sova hemma! Men det gick bra sen. Vaknade vid nio imorse och satte mig och umgicks med min äldsta bror. Efter att han åkt hem så kollade jag några Ont Tree Hill avsnitt, det kan ju vara den bästa serien som någonsin gjorts. Det finns typ inte ett avsnitt jag inte gråter till. Vid tolv började jag dra mig mot jobbet 13-21 skulle jag jobba, men jobbade över en timme så tjänade lite extra stålar. 
 
Den största glädjen är att komma till jobbet och det står "Cissi - kök", gråter nästan av lycka varje gång jag slipper kassan! Den är psykisk jobbig, så mina nio timmar flöt på och vips så är jag hemma. Ska lägga mig och läsa lite tror jag. Imorgon ska jag upp tidigt, varför vill jag inte säga. Om det går min väg så ska jag berätta för er.
 
Godnatt bebisarna. <3






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?