möte, shopping och fynd
Publicerat den

Rubriken beskriver första delen av den här dagen. Den 8:e maj får jag veta hur mötet gick. Efter det gick jag till stadium och fynda hur mycket som helst. Det är ju outlet så allt är så sjukt billigt. Ville egentligen ha ett par gymskor men hittade inga jag ville ha. Efter det gick jag vidare till H&M där jag hittade en outfit jag tänker ha imorgon på valborg. Är jättenöjd, shopping är bästa nöjet och lyckan! Resten av dagen ska jag bli klar med det plugget jag har kvar att göra. :) Här är bilder på vad jag köpte:



En jättesöt tunika och vanliga leggings ska pryda mig imorgon.


Mysshorts, två sport-BHar, träningströja och sportarmband + ett par träningsshorts jag får hem ikväll. Nu ligger motivationen på topp i alla fall!

puss på er






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?