long time no see!
Publicerat den

 
Hej, såhär ser jag ut nuförtiden! Tänkte, ni kanske inte känner igen mig sedan sist. Var ju ett tag sen sist. Jag har inte haft tid, ork eller viljan. Men som alltid så kommer suget tillbaka. Så nu ska jag försöka hålla i det här. 
Vad har hänt sen sist?
Vann serien med världens bästa tjejer. 
Blivit av med både plånbok och telefon.
Köpt ny telefon och svikit mitt stora iphonehjärta och köpt mig en stor och fin Xperia Z.
Jag jobbar fortfarande på älskade hamburgarrestaurangen.
Och jag tampas just nu med polisen fram och tillbaka av olika anledningar.
Så ni kommer få glada, ni kommer få deppiga och ni kommer få aggressiva inlägg.
Men ni ska veta att allt är av kärlek.



Felicia

WOOHOO! äntligen!



URL: http://nattstad.se/hhafstrom


Räkis

Som jag har väntat!!!! Puss min bästa<3



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?