white trash
Publicerat den

Lite smått rastlös måste jag säga att jag är. Har legat i min säng i mer än 24h nu, känns lite sådär. Känns också lite sådär att det enda jag tänkt på är om jag kommer orka gå ner till affären för att köpa godis eller inte. Jag orkade kan jag säga, drog på mig ett par träningsbraller, slapp, ful t-shirt och en hoodie, såg ut som en riktig förortsunge med andra ord. Jag bryr mig inte riktigt, men jag hade ändå inte förväntat mig att hela Märstas invånare skulle handla heller. Proppfullt där. Ja ja, lite lyckligare är jag med vetskapen att jag faktiskt nu har en godispåse och en chokladkaka att äta framför teven ikväll. 
 
Tänker runda av det här inlägget med att säga att jag är lite smått besviken på att mina kläder från Nelly inte kom idag. De spammar mig med sms och mail med at min beställning är på väg, bara för att lura mig lycka då eller?
 
Nu ska ja tröstäta, får väl gå i mina träningsbyxor nästa vecka liksom. 
 
Vem orkar något annat?






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?