Känner mig gammal
Publicerat den

Hej på er!
Lite dåligt av mig igår att inte skriva så mycket, men var med min fina vän Felicia och sen på kvällen kom min pojkvän. Så hade lite annat för mig.
 
Idag då, vad hände idag? Jo såhär var det att jag skulle äntligen, efter cirka två år, få göra comeback på planen. Vi har dm i helgen så idag skulle vi möta Värmdö. Vilket gick jävligt bra, vi vann med 3-2 till slut, stod 2-2 igenom hela matchen nästan. Visst både syns och känns det att det var längesen jag spelade, men om det är något jag lärt mig på de här två åren så är det att ha tålamod.Men jag kan inte påstå att det gick dåligt för mig, det var bra för att ha varit borta så pass länge. 
 
Nu är det tänkt att jag och min fina ska krypa ner och dra igång en film och mysa framför tven bara. Vi har köpte lite smågodis och sånt, det är man värd efter en sån här dag. Känner mig gammal, är stel och har ont i kroppen haha, måste verklien träna upp mig nu. 
 
Love Cissi






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?