Idag är det onsdag, även kallad lill-lördag
Publicerat den

Den här dagen började inte bra. Började med att vi skulle ha möte, alla elittreor, med våra teorilärare - jag hatar min. Jag känner avsky, verkligen ogillar den här människan. Hoppas innerligt att den här personen inte på något sätt kommer att komma åt det här nu. Det här mötet höll på en kvart, sedan var det ÄH (ämnehandledning), där man får jobba med det man känner att man ligger efter med eller bara allmänt vill lägga ner mer tid åt. För alla naturare är det matte som gäller då. Så i två timmar satt jag med D-kursen och kämpade. Efter ämnehandledning skulle jag ha min enda och sista riktiga lektion jag har på onsdagar, nämligen matte. De här dagarna resulterar alltid med lätt yrsel och huvudvärk - konstigt. 
Efter lektionen stannade jag en stund med Frida, man vill ju vara en bra wingman liksom. Hehehehe...
 
Är med min bebo nu, han spelar Madden och jag bloggar som en chef.
 
Har btw kapat av garnet en bit nu. Känns alltid lika bittert, men det är skolfoto imorgon. HELVETE VAD FAN SKA JAG HA PÅ MIG?!?!?!!?






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?