En början utan slut
Publicerat den

Jag är lite för dålig på det här. Men, det är kul att ni tittar hit i alla fall. Har världens huvudvärk och börjar få lite smålätt ont i halsen. Men det hindrar mig inte från träningen, tejpat foten och ska snart byta om. Sen drar jag. Är fett taggad faktiskt. 
 
Otroligt jobbig situation idag...;
Cyklade till skolan och när jag skulle hem ösregnade det = dyngsur sadel, var också lite smått kissnödig så ni kan ju gissa vad det här ledde till. Gick med Flizan till bussen, torkade sadeln det bästa jag kunde och när jag nådde mördarbacken tänkte jag - "whatever". Satte mig på cykeln och kämpade mig hela vägen upp, här började situationen, jag ser nu mitt fina, gula hus och den gröna soptunnan som tömts. Jag blir otroligt kissnödig och försöker mig på att lägga upp en plan på hur jag ska kunna göra det här snabbast möjligt. Parkerar cykeln, rusar till soptunnan, ställer den på plats, krånglar med nyckeln till brevlådan, springer upp f för trappen, låser upp dörren, larmar av och tänker - VICTORY -. 
Men.....
Då tittar jag ner på mina fötter, vad ser jag då? 
Ett par höga, hårt knutna, dyngsura converse. 
Den här processen tar alltid dubbelt så lång tid vid nödsituationer, jag hatar converse vid alla såna här tillfällen. 
 
Tack för mig, det var allt från Björk's Kissliv pt.1.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?