klänningar
Publicerat den

Jag är verkligen inte tjejen som klär mig i söta klänningar eller liknande. Jag är den vanliga jeans-t-shirt-tjejen liksom. Känns otroligt tråkigt men jag trivs i det och ajg tycker bara det ser konstigt ut när jag försöker se fin ut i en kjol eller klänning. Men Nelly.com har ju rea nu och jag har hittat både otroligt söta, snygga och billiga klänningar. Som jag är rätt så sugen på att klicka hem. Frågan är bara när jag ska ha på mig dem. De är lite somriga men jag åker ju som sagt snart till Thailand i alla fall.
Här är dem:

Festklänningar , Open Back Peplum Dress , Te Amo - NELLY.COM 175kr.
Festklänningar , Chiffon Detail Open Back Dress , Club L - NELLY.COM 179kr.
Festklänningar , Liza Bandeau Printed Dress , Club L - NELLY.COM 99kr.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?