Idag är det fredag
Publicerat den

7.20 stod inte klockan på imorse som ni tänkte när ni läste klockslaget. Nej 7.20 hämtade min coach från skolan mig vid grillen där jag bor så for vi till Sigtuna för lite innebandy på den kalla morgonkvisten. Sen var det en kort dag i skolan med bara en lektion matte. Käkade lunch i skolan och sen sprang jag typ hem och packade väskan och sen gick jag faktiskt tillbaka till skolan. För jag har en del plugg att göra och hemma blir det aldrig någonting gjort. Men nu är jag klar med det som behövdes vara helt klart, det andra får man ta tag i senare. Sitter hemma hos Kevin och väntar på hans pappa som ska skjutsa oss till Strängnäs. Kevin är ju därifrån, så vi sak dit och hälsa på hans föräldrar och mysa lite. Ska bli kul!
Ska äntligen ha ett redigt 8-timmars pass på jobbet på söndag, tjäna lite stålar. Behövs när man slänger ut pass hit och dit till andra för att göra andra glada. Kul att det uppskattas, eller?
 
Arg är man vettni.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?