I had a bad day, the camera don't lie
Publicerat den

Hej på er, idag sög verkligen. Kevin slutade vid fem så var ensam hemma alldeles för länge. 
 
För er som inte vet, jag är otroligt rädd för att vara ensam hemma. Varför kan vi ta en annan gång.

Plus det hade jag huvudvärken och tröttheten som huvudvärken ger. Så bröt ihop och fick gråta lite ikväll. Orkar verkligen inte. 
 
Sen blir jag så trött för ibland verkar det som att så fort jag öppnar upp min käft så tror folk att jag är arg. Ja, den här gången är jag arg haha, men annars är jag typ alltid trevlig och glad. Det är vad andra brukar komma ihåg mig som i alla fall. Men visst, blir arg, så blir jag arg på riktigt. Men nä, jag blir så ledsen när andra alltid tror att jag är arg när jag inte är det. 
 
Ja ja, imorgon ska ni få ett kul och glatt och positivt inlägg!
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?