mot huvudstaden
Publicerat den

Gårdagens jobb var inte alls så jobbig som den skulle ha varit, det var typ inga alls där, så det var i alla fall skönt.
Idag så ska jag och min bebis in till huvudstaden, jag ska inte shoppa något, hoppas jag. Med tanke på hur mycket jag slösat, hehe... Men jag har två stycken presentkort som jag vill använda, det ena är på Stadium och där hoppas jag på att uppgradera mina innebandyskor. Det andra är på glitter, jag hittar aldrig något där, men hoppas på att hitta något i alla fall. 
 
 
Såhär ser jag ut för dagen. Har börjat borsta mitt hår, vet inte vad som hände där. Men det resulterar i rakt hår haha. Och den nya tröjan som knappt syns har ajg på mig, men det är spets uppe vid axlarna och sen ner på ryggen. Love it, förutom att den är jättevid, så den blir i ett par instoppade svarta jeans. :)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?