minnen
Publicerat den

 
min första resa utan mina föräldrar, jag åkte med min fina syster till Spanien tre veckor på språkresa. Kan vara den mest hemska men också den mest underbara resa jag nånsin gjort
 
 
min fina syster och jag för säkert 4-5 år sen
 
 
jag och min fina vän alice när vi hade filmkväll, vi gick i nian på den här bilden tror jag. Jag kommer ihåg att vi alltid hade klipauser på lektionerna, vi bestämde alltid att en skulle börja killa en på ryggen i fem minuter sen bytte vis osv.
 
 
 
jag och mina då bästa vänner, älskar den här bilden verkligen
 
jag hade långt hår...
 
 
..men jag började må dåligt och behövde en förändring, jag klippte av mig håret. Något jag ångrar idag.
 

Det är så himla kul att kolla på gamla bilder och tänka tillbaka på hur man var då och hur man såg ut. Jag kan inte säga att jag förändrats, mer mognat. Jag var en person som skulle synas och höras hela tiden med kort temprament, jag bråkade med lärare om jag inte fick som jag ville. Jag är fortfarande pajas och gillar att synas och höras, men jag har mognat, tackar gudarna för det.
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?