en underbar helg
Publicerat den

Har haft en sån där helg där man verkligen inte gör någonting. Bara är liksom. Och det är så himla underbart, har som vanligt haft min fina pojkvän här, han kom hit igår på kvällen, vi tittade på film och spelade och mös. Imorse vaknade jag vid halv elva och vid halv tolv kände jag mgi lite ensam så då väckte jag Kevin också. Vi åt frukost och sen gjorde jag ett fotbad till mig själv, skrubbade, filade och smörjde in fötterna. Har en läskig serie med fotvård nämligen så luktar skitgott, det är menthol i så kyler fötterna. Så himla äcklig känsla haha. Sen nu på kvällen så gick vi på gratis bio med Felicia och Dexter, vi såg Ted, 4 av 5 toasts på den, förutsägbar men sjuuuukt rolig. 
 
Här är produkterna jag använde till fötterna:



Felicia Hafström

Älskar The body shops produkter!!
Supermysigt att träffas idag! <3



URL: http://nattstad.se/hhafstrom





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?