anledningen till den dåliga bloggen
Publicerat den

Hej på er sötisar som tittar inte här varje dag. Jag är hemskt ledsen för att jag inte bloggat. Men mitt knä strular igen och det är det enda som kan trycka ner mig så lågt. Så det har varit förjäbvligt i någon dag, även om jag visar upp en jävligt bra fasad så gör det för jäkla ont på insidan. Så idag pratade jag med mina tränare efter att klivit av träningen för knäet. 
 
Det här gör mig svinrädd, jag vägrar gå tillbaka till det jag var för ett år sen ungefär. Men mina tränare är bäst, så det kändes mycket bättre efter att ha pratat med dem.
 
Som de sa "tänk ett steg längre" så det är vad jag får göra, tänka på när det har gått över istället för att tänka på hur jobbigt det är nu. 
 
Jag kommer tillbaka, jag lovar!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?