Världens bästa vän fyller 18
Publicerat den

Klart min fina vän ska fylla 18 en fredag! 
Rusade till skolan som en jävla idiot för att hinna dit innan Felicia som är födelsedagsbarnet. Jag och Rojbin hade köpt en present tillsammans, en parfym jag helst hade behållt själv, så jävla god. Och de som känner mig, jag går alltid hemifrån i sista sekund, ofta den tiden vi började. Men idag var jag i tid, utan att ens tänka på det, men ändå fick jag dra på stegen lite för att vara säker på att både hinna före Felicia och så att hon inte skulle se mig. När hon kom attackera vi henne med kramar och GRATTIS GRATTIS GRATTIS.
Ikväll ska hon firas med middag och utång och jag är så arg att jag inte kan följa med. Jobbar ikväll, såklart.
Men fan så kul och jävlar vad full hon kommer bli ikväll!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?