mycket som är igång
Publicerat den

Asså jag är så ledsen för att jag inte har tid med er kompisar!
I måndags jobbade jag och igår var jag på träning. Hade match i lördags och jobbade i söndags. Så ibland msåte jag lägga er lite åt sidan och ta hand om mig själv. Jag är dessutom stört trött efter skolan och vill bara sova sova sova!
Idag hade jag i alla fall spanskaprov för jag missade det igår pga att jag spelade skol-sm. Det gick nog helt ok skulle jag våga tro! Sen matte sen lunch sen hem! Så nu ska ajg vätna på att Kevin kommer hem från bion han är på med sin klass. Det är tur man bor bredvid den så han inte har långt hem sen hihi. 
 
Har av någon anledning börjat älska svarta kläder, så klär mig i typ helsvart hela tiden, dagen till ära har jag uppsatt i skolan, pallade verkligen inte fixa håret imorse så fick bli en hästsvans :)
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?