en kall helg
Publicerat den

Har inte varit mycket uppdatering från min sida och det är jag ledsen för.
I fredags var SACO-mässan, var där en timme sen åkte jag till jobbet.
I lördags vaknade jag alldeles för tidigt för att ha somnat rätt sent. Men kunde inte somna om, jätteskumt. Vid halv tolv kom Kevin hit, vi åt och fixade oss och sen åkte vi till Kista och kollade på bio. Det blev Skyfall den här gången, den helt okej. :)
Och igår så var det match med juniorlaget, det blev torks med 5-1 men jag är nöjd ändå för vi spelade riktigt bra för att vara det laget. Så stolt över småtjejerna. Och jag gjorde väl en av mina bättre matcher så är glad ändå, annars är jag riktigt dålig förlorare. 
 
Så det har varit en lugn men skön helg. Hoppas på att få ta lite extrajobb den här veckan, men ingen har hört av sig än. Får väl se. :)






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?