en fredag som började bra och slutade dåligt
Publicerat den

 
Jag la upp den här bilden på Instagram igår och skrev "Hej fredag, jag tycker om dig." 
Men när gårdagen var slut, så tyckte jag inte om fredag längre. 
Vad hände?
 
Det var katastrof på jobbet. Det var full restaurang, 30m. kö, stressigt, saker var slut, dålig växel osv osv. Utöver all denna stress får jag en riktigt otrevlig gäst, jag har fått ta emot mycket olika människor, men den här personen var riktigt otrevlig. Jag vill inte gå in på just vad som hände, men vi kom inte överens och hon skrek och skrek, klagade och klagade. Så till slut fick jag nog, jag gick därifrån, gråtandes. Och det mina vänner, det har aldrig hänt och kommer aldrig hända igen. För det här var den otrevligaste och mest självupptagna människa jag varit med om som hade pengar, men som skulle ha sin mat gratis, bara för att.. Så efter att ha fått snyftat bort ilskan lite var jag på fötterna igen. Men det var ingen kul kväll. Så idag är det andra bullar som gäller, match, taggad som satan.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?