Träning!
Publicerat den

De här två dagarna med syster har varit så himla bra. Jag behövde verkligen få vara ifrån allt och glömma och inte tänka. Så måste bara tacka henne för att hon ställde upp för mig.
 
Jag blev dock tvungen att åka hem tidigare än vad jag väntat mig igår från henne. Hade nämligen innebandyträning på kvällen, men jag hade inte riktigt räknat med att den skulle vara 3,5 timme lång. 17-20:30. Så tack mina kära tränare för den smärre träningsvärken jag idag har i benen, jag har blivit sängliggandes. Kan helt ärligt inte gå, det gör ont på riktigt. Senare ska jag iväg och handla med pappsen, lite gottis till helgen till mig och pojkvännen då mor och far drar till stugan. Så det ser jag fram emot!
 
 
Såhär taggad var jag innan träningen....






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?