Rekord - lycklig
Publicerat den

Måste bara börja det här inlägget med att tacka alla som faktiskt läser den här tråkiga bloggen. Igår hade jag besöksrekord och det är jag jätteglad över så tack för det! :)
 
Hade en lektion idag, matte D, det är fan rätt svårt, men ska inte klaga. Fick läxa tillpå måndag men när man slutar så tidigt som halv tolv kan man lika gärna sitta kvar och göra klart den. Så det gjorde jag. 
 
Just nu sitter jag och spelar Fashion story på bobon (telen), haha mitt favvisspel. Ska om några timmar möta upp min pojkvän i skolan, för han slutar fyra haha, synd för honom. Sen ska vi och kolla på match ikväll, ska bli kul!
 
Helgen bjuder på jobb både lördag och söndag. Fick frågan om jag ville jobba idag med, men nääääej, skulle inte tro det va.
 
Och jsute det är fan löning idag, jag är fan rik. Soft, råna mig om ni vill ha pengar.
 
Peace out. 



Sofia

Jag älskar dig! / syster



URL: http://hhhurtig.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?