Månadens klass
Publicerat den

Hade tre timmar matte går, har kommit igång med D-kursen nu och vi får väl se hur det slutar. Efter de tre timmarna var det brännbollsturnering för alla klasser i NV. Vi är då 13 stycket i vår klass och de andra tre klasserna 32, vi kände att vi låg lite i underläge på den fronten. Men vinnarskallar som vi ärkämpade vi oss ändå igenom det och kammade hem förstaplatsen och ärana tt få bli månadens klass på NV, så det var nice. 
 
När jag kom hem mailade och bråkades jag lite med SYV får se hur det här löser sig, var så jävla arg igår och sedan var det jobb. Hur otaggad jag var på det efter att ha skrikit över mail behöver jag knappt säga.
 
Idag börjar riktiga schemat, har samhäll och projektarbete så slutar halv tre idag, min senaste dag omg. Efter skolan ska jag träffa Malin en stund för vi ska fixa lite grejer och sen har jag innebandy träning.
 
Nu måste jag börja duscha om jag vill se skaplig ut i skolan, det ösregnar heheheehoheoheoehohuhihihi.
 
Love Cissi






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?