jobb fezt jobb jobb
Publicerat den

Ungefär så min helg sett ut. Jobbade i lördags, och på lördag kvällen var jag bjuden på avskedsfest hos en skiftledare på jobbet. Det var sjukt kul och annorlunda att träffa alla utan MAX-uniformen, i civila kläder, utan att behöva prata jobb hela tiden. Dock är det ju alltid söndag efter lördag, vilket betyder på vårt jobb att nästan alla anställda jobbar då det är sjukt mycket folk som kommer och villa äta lite burgare. = alla bakis och trötta och sega. Men det var kul, för det var en helt annan känsla att träffa alla nu. Det var det, när jag åkte hem igårkväll från jobbet hämtade vi upp min älskling som jag saknade så tog med honom hem så fick han sova här inatt hehe.
 
Idag drog en ny skolvecka igång, träning och matte visade mitt schema, dubbeltimme matte dårå. Slutade vid ett, ändå skönt. Ska jobba idag också, det dåliga är att jag börjar fem, hade velat börjat tidigare i så fall, för man kan ju inte direkt göra något under tiden emellan, jag försökte plugga läxan i matte men fattade inte så gav upp.
 
Nu vill jag soooova en stund och sen måste jag dra hejdåååååå






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?