Helgen
Publicerat den

Som ni kanske märkte så blev det inte mycket uppdatering från in sida i helgen. Anledningen till det är att jag varit lite mer åt de söder delarna i Sverige, Näshulta. Där var jag på träningsläger med mitt innebandylag. Det resulterade i en skitspänd vad, stela ben och ett ett skavsår, men åå så kul jag haft och vilka härliga tjejer jag fått lära känna. 
 
Till något helt annat så började skolan idag. Jag gick dit tillsammans med min älskling, min fina. Allvaret börjar nu, helt sjukt at det här är mitt sista år på gymnasiet. Schemat jag fått är underbart! Min senaste dag är halv tre liksoooom! 
 
Ikväll ska jag jobba, är väl lite smått otaggad på det med tanke på hur stel jag är. På tal om det så ska jag nog ta och kolla upp vem mer det är som jobbar idag. 
 
Jag saknar redan min pojkvän, jag vill inte sova själv i natt.
 
Tjing!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?